- Likutis: Nėra
KAYO TD110EFI – 106.7cc 14/12
Štai KAYO TD110EFI su 14/12 ratais. Dėl 106.7 cm3 darbinio tūrio 4 taktų variklio ir tvirtos važiuoklės jis yra puikus krosinis motociklas pradedantiesiems ar besimokantiems. 4 greičių pusiau automatinės pavarų dėžės selektorius yra lengva naudoti, net patiems jauniausiems.
Patikimas ir aukščiausios klasės KAYO motociklas už neprilygstamą kainą
Prieinama kaina, leidžianti mėgautis šiuo išskirtiniu motociklu . Variklis yra galingas ir patikimas. Šis variklis aušinamas oru ir jį labai lengva prižiūrėti. Važiuokite daugiau su mažai priežiūros reikalaujančiu TD110EFI.
Šis motociklas skirtas bet kokio tipo vartotojui, vaikui nuo 10 metų, nebijančiam šokinėti trasoje su savo motociklu.
Tvirta važiuoklė ir jautrus variklis
Tai tikslus motociklas, kurį siūlome su šiuo 106,7 cm3 varikliu. Šio motociklo sustiprinta važiuoklė užtikrins daug geresnį stabilumą ir mažiau įtampos.
106,7 cm3 keturtaktis variklis ir jo lenktyninis išmetimas suteiks jums daugiau galios, bet visų pirma labai gražaus garso!
Šis motociklas su galingu varikliu suteiks jums:
Tikrą vairavimo malonumą
Puikus variklis, kuris dainuoja vos pasukus akseleratorių
Tiksli pavarų dėžė greitam valdymui
Vaikams ir jauniems paaugliams sukurtas rėmas
Tvirtas bendras dizainas, skirtas važinėti vienam ar su draugais
Variklis 106,7cc, 4 taktų vieno cilindro
106,7 cm3 išgarsėjo dėl savo galios ir kelerius metus užsitikrino gerą reputaciją motokroso bendruomenėje. Jo tikrasis 124 kub. cm darbinis tūris ir 52,4 mm stūmoklio skersmuo yra galingesnis nei 125 cc LIFAN, kurio tikrasis darbinis tūris yra 120 cc, todėl sutaupysite sukimo momentą. Mėgstantiems stiprius pojūčius ir gerą kainos ir kokybės santykį, šis variklis sukurtas jums. Nepamirškite apie pertraukas išnaudojus 2/3 pilno bako ir reguliariai kas 20 naudojimo valandų pakeisti variklio alyvą.
Priekinis ratas 14″ ir 12″ galinis + sėdynės aukštis 71 cm
Tai idealus dydis 106,7 cc motociklui, šis modelis turi 12 colių galinį ir 14 colių priekinį ratlankį, jo 660 mm apversta šakė leidžia puikiai balansuoti ant dvigubos sijos rėmo. Sėdynės aukštis 71 cm tinka vaikams/paaugliams ir suaugusiems, dvigubo chromo sijų rėmas atlaiko iki 100kg.
280 mm hidraulinis amortizatorius
Dviejų sijų rėmo geometrija leidžia naudoti 310 mm ilgesnį amortizatorių. Jo priekyje yra 660 mm hidraulinė apversta šakė, kuri yra puikus balansas mėgėjiškame motocikle.
Chromo spalvos sustiprintas dvigubas rėmas
Ši motociklo dalis yra viena patikimiausių motokroso pasaulyje. Išties dvigubų sijų rėmą naudoja didžiausios pramonės referencijos, siūlome labai gerai pagamintą ir nepriekaištingą motociklo dalį, dvigubą grotelių siją.
Variklis | Keturtaktis, SOHC, aušinamas oru |
Galia kW. | 5,0 kW 8000 aps./min |
Pavaros | 4 pavarų |
Kubatūra | 106,7 cc |
Sukimo momentas | 6,9 N.m / 6000 rpm |
Kuro padavimas | EFI |
Starteris | Elektrinis, Kojinis |
Perdavimas | Grandinė (15T-41T 428H#) |
Degimas | CDI |
Amortizatoriai | F=660mm Nereguliuojamas, R=310 Reguluoijamas |
Stabdžiai | Hidrauliniai |
Padangos | F/14" 60/100-14, R/12" 80/100-12 |
Ratlankiai | Priekinis - Plienas 1.4x14; Galinis - Plienas 1.85x12 |
Ilgis x Plotis x Aukštis | 1630x750x1000 mm |
Ratų bazė | 1148 mm |
Sėdynės aukštis | 710 mm |
Prošvaisa | 145 mm |
Svoris | 75 kg |
Kuro bako talpa | 6.5 l |