I. Bendrosios nuostatos
1. motorbike.lt el. parduotuvė priklauso UAB "Motorbike".
Įmonės kodas: 302570315, adresas Antakalnių km., Utenos raj. LT28106. Mob.: +370 635 67542 / +370 656 56558.
Internetinės parduotuvės (toliau - Parduotuvė) taisyklės (toliau - Taisyklės)
taikomos Klientui teikiant užsakymą motorbike.lt el. parduotuvėje.
2. motorbike.lt turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles. Taisyklės
taikomos visiems Klientams užsakantiems šioje Parduotuvėje.
3. Klientas privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis prieš pateikiant
užsakymą. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis
ir joms pritaria, kai galutinai pateikia užsakymą.
4. Parduotuvė neatsako už patirtus nuostolius (materialinius ar
moralinius) tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į
Taisyklių informaciją kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
II. Privatumo politika
1. Klientas, norėdamas užsisakyti prekes iš Parduotuvės, turi
užsiregistruoti , įvedant visą informaciją kuri yra nurodoma registracijos
formoje. Visi pažymėti privalomi laukai, yra būtini tinkamam užsakymo vykdymui.
Parduotuvė patvirtina, jog registracijos faktas kartu nereiškia, jog Klientui
bus siunčiami informaciniai pranešimai, išskyrus tuos, kurie būtini prekių
užsakymui ir pristatymui. Klientui pageidaujant gauti Parduotuvės informacinius
pranešimus, jam sudaroma galimybė pasirinkti, kad tokie pranešimai jam būtų
siunčiami arba ne.
2. Klientui užsakant prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini
asmeniniai Kliento duomenys: vardas; pavardė; adresas, kuriuo bus pristatomos
prekės; telefono numeris; kiti, pristatymui būtini duomenys. Parduotuvė
patvirtina, jog tokie duomenys bus naudojami tik prekių užsakymo ir pristatymo
tikslais. Parduotuvė įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems
asmenims, išskyrus Parduotuvės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar
kitas, su Kliento užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet
kokios kitos asmeninės Kliento informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims
išimtys visais atvejais derinamos su Klientu. Visais kitais atvejais
tretiesiems asmenims bet kokie Kliento asmeniniai duomenys gali būti
atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatytais atvejais.
3. Klientas, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes,
įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Kartu,
Klientas patvirtina, jog jis yra pilnametis ir turi teisę užsakyti prekes
Parduotuvėje. Tuo atveju, jeigu Klientas atskleidžia savo prisijungimo
duomenis, Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
4. Klientas, susipažindamas su Taisyklėmis, patvirtina, jog jis yra
informuotas, kad naršant Parduotuvėje, jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų
failai (failai, siunčiami iš interneto serverio).
5. Parduotuvė patvirtina, jog siekia naudoti pažangiausias technologijos
Klientų asmeninių duomenų apsaugai.
III. Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos
1. Klientas apsilankęs Parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam
patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
2. Suformavus prekių krepšelį, Klientas (jei jis dar nėra užsiregistravęs
ir prisijungęs prie sistemos) turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms
prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės,
telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas
prekes. Parduotuvė patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami
išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR
teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
3. Toliau Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo
Parduotuvėje būdų. Kartu turi būti pasirenkamas prekių pristatymo būdas ir
kaina.
4. Paskutiniame žingsnyje sugeneruojami visi Kliento pateikti duomenys,
prieš kuriuos patvirtindamas, Klientas privalo įsitikinti, jog pateikti
duomenys yra teisingi ir atitinka jo pageidavimus. Klientas turi galimybę
pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš išsiunčiant užsakymą. Tuo atveju, jeigu
prieš prekių pasirinkimą Klientas nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis,
jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus
duomenis, kitaip, bus laikoma, kad Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis.
5. Klientui patvirtinus užsakymą, Parduotuvė gauna visą informaciją apie
jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Parduotuvė. Kartu
tokiu atveju laikoma, jog tarp Kliento ir Parduotuvės yra sudaryta sutartis.
Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai Parduotuvė
gauna patvirtinimą iš Kliento pasirinkto atsiskaitymo būdo apie atsiskaitymą už
prekes.
6. Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia
Klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Kliento
pateikti duomenys.
7. Parduotuvė gavusi pranešimą, jog Klientas atliko mokėjimo pavedimą už
padarytą užsakymą, įsipareigoja įvykdyti užsakymą.
8. Kliento pateiktas užsakymas saugomas Parduotuvės duomenų bazėje
remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių
duomenų saugojimo termino.
9. Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra
susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir
su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
10. Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba.
IV. Garantijos ir prekių kainų nustatymas
1. Kiekvienos Parduotuvės prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos
prekės.
2. Parduotuvė nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo,
kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais
gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo
monitoriaus ypatybių.
3. Klientas sutinka, jog, jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą
Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
4. Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
5. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais
atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo
reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu
Parduotuvės nurodytu el. paštu arba telefonu, o šis įsipareigoja imtis visų
veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl
Parduotuvės ar jos vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. Parduotuvei per
protingą, su Klientu suderintą terminą, trūkumų nepašalinus, Klientas turi
teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.
6. Parduotuvės įsipareigojimai prekių atžvilgiu:
6.1. Parduotuvė įsipareigoja perduoti prekes kurios
atitinka informaciją nurodytą prie kiekvienos prekės.
6.2. Parduotuvė įsipareigoja pateikti Klientui
užsakyme nurodytą prekių kiekį. Parduotuvė neatsako tais atvejais, kai perduotų
prekių kiekis, nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis
užsakyme, pateiktame Parduotuvei.
6.3. Parduotuvė visais atvejais pateikia Klientui
prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme numatytus kriterijus.
6.4. Parduotuvė nurodo pristatymo laiką prie
kiekvienos prekės, todėl Klientas, prieš darant užsakymą, turi atkreipti dėmesį
į galimai skirtingus pristatymo terminus.
6.5. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti visą
informaciją susijusią su preke ir jos pristatymu, bei susisiekti su Klientu tuo
atveju, jeigu dėl nepriklausančių nuo Parduotuvės aplinkybių, nepavyksta
atitinkamai atlikti pateikto užsakymo.
6.6. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į
jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
V. Prekių grąžinimas
1. Perkant parduotuvėje motorbike.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai
tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės
pirkimo dienos.
2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
a. Reikia būtinai
susisiekti el. paštu parduotuve@motorbike.lt. Iš anksto neperspėjus ir
nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
b. Paaiškinti priežastį ir
prisegti pirkimo įrodymą.
c. Prekė turi būti
nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir
nepraradusi prekinės išvaizdos.
3. Kiekvienai prekei suteikiama gamintojo garantija gamybiniam brokui ir
kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos
poveikių. Kiekvienos prekės garantijos laiką galite rasti gamintojo prekių
aprašyme.
4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus
žingsnius.
5. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo vartotojo
prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
6. Prekės užsakytos pagal specialų užsakymą, t.y. tos kurių nėra sandėlyje
yra negrąžinamos.
7. Originalios dalys, užsakytos pagal specialų užsakymą yra negrąžinamos.
8. Laikantis LR įstatymų tinkamos naudoti elektros prekės ir komponentai
yra nekeičiami ir negrąžinami.
VI. Apmokėjimo tvarka ir terminai
1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš Parduotuvėje
nurodytų būdu: naudodamasis savo banku internete arba mokejimai.lt sistema.
2. Jeigu klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis
įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis
praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo,
kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik
Parduotuvei gavus apmokėjimą už prekes.
VII. Prekių pristatymas
1. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo termino prie kiekvienos
prekės. Tuo atveju jeigu yra nesklandumu su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja
susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.
2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir
kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo
termino pabaigos.
3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo
vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.
4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių
pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais
Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei
pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
5. Klientas, užsakymo metu pasirinkęs prekes atsiimti įmonės būstinėje,
privalo pateikti asmens dokumentą bei užsakymo kopiją. Parduotuvė savo ruožtu
įsipareigoja paskambinti Klientui, kai prekė bus paruošta.
6. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos keliais būdais:
1) Atsiimti parduotuvėje
2) Pristatymas kurjeriu
7. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę.
8. Pristatymas į Rusiją ir Baltarusiją nėra galimas.
VIII. Kitos nuostatos
1. Visi pranešimai Parduotuvei turi būti teikiami elektroniniu paštu
parduotuve@motorbike.lt arba telefonu Nr. +370 65656558.
2. Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Kliento ir
Parduotuvės vyksta valstybine kalba.