Priekiniai žibintai / apšvietimas
Įtraukiame ne tik dienos žibintus, bet ir funkcionalius priekinius žibintus, sujungę projektoriaus lęšius su galingais ir efektyviais OSRAM šviesos diodais.Lieto aliuminio korpusas su įtaisytomis nuolatinės srovės pavaromis, jis sukurtas taip, kad būtų patvarus, o aušinimo briaunos išsklaido šilumą, kad tarnautų ilgiau. 4 projektoriaus lęšiai (2 x aukštosios, 2 x artimosios šviesos) užtikrina gerą matomumą ir aiškią ribinę liniją. Galinė / stabdžių lemputė standartiškai komplektuojama su šviesos diodais.
Sustabdymas
S200 buvo sukurtas tam, kad 10 metų ir vyresni vaikai galėtų mėgautis maloniu važiavimu įvairiomis vietovėmis ar takų sistemomis.
● Priekinis traukimas, krumpliaračio N krumpliaračio vairavimas su pakoreguoto ilgio traukliais iki A formos svirties ilgio sumažina vairavimą.
● Plačios priekinės ir galinės A formos svirties užtikrina ilgesnį smūgio smūgį ir didesnę pakabos eigą.
● Galinis diferencialas ir CV ašys užtikrina ilgesnį tarnavimo laiką, didesnę prošvaisą ir patvarumą grandinėms.
● A formos rutulinius šarnyrus galima išspausti ir pakeisti.
Rėmas / važiuoklė
„Kayo“ projektuoja ir gamina rėmus, naudodamas tvirtinimo taškus su įdėtais ir įdubomis nepridedant nereikalingo svorio. Stiprina silpnąsias vietas ir palaiko vamzdžių jungtis. Saugumas mums yra svarbus ir tikime, kad pagrindinės sritys, tokios kaip riedėjimo narvas, būtų struktūriškai tvirtos. S200 yra su 1,25 colio skersmens 6 taškų narvu su blokuojančiais tvirtinimo taškais. Tai apsaugo nuo visos tvirtinimo varžtų apkrovos, kuri gali nupjauti. Rėmo vamzdžiai yra 0,095 colio sienelės storio.
Variklis
196cc Oras/Skystis aušinamas 4T SOHC.Variklis sumontuotas žemai už sėdynių, kad S200 svorio centras būtų žemesnis. Už sėdynių taip pat užtikrinamas tolygesnis svorio paskirstymas. Lengvai pasiekiamas atliekant įprastą techninę priežiūrą / apžiūrą. CVT turi dvigubą nardymą, kad sankabos būtų sausos šlapios žemės sąlygomis. Oro filtrą taip pat lengva pasiekti be jokių įrankių.
Interjeras/kabina
Sporto UTV rinka ir toliau plečiasi, o „Kayo“ yra įsipareigojusi pasiūlyti šios kategorijos jaunimui skirtų galimybių. Suprojektavome erdvų saloną, kuriame tilptų keleivio sėdynėje sėdintis tėvas. Sėdynių kontūras neleidžia vairuotojams slysti,
reguliuojamos 6 padėtys (4 coliai į priekį / atgal). Taip pat yra 4 taškų saugos diržai, kad vairuotojas / keleivis būtų apsaugoti. Skaitmeninis matuoklis leidžia peržiūrėti paprastas funkcijas ar informaciją neblaškant vairuotojų. Vairas turi 5 pakreipimo lygius, kuriuos galima lengvai reguliuoti.
Ratai/stabdžiai
„Kayo“ naudoja visiškai hidraulinius diskinius stabdžius, kad sustabdytų visus 4 S200 ratus. Masyvūs stabdžių rotoriai turi daugiau nei pakankamai galios greitai sustabdyti 22 colių padangas. Tvirti plieniniai ratlankiai gali atlaikyti nenuspėjamą reljefą, kuris gali būti iššūkis.
4 x 110 rato varžtų raštas suteikia daug antrinės rinkos variantų.
22″ padangos.
● Du priekiniai hidrauliniai diskiniai stabdžiai su masyviais 175 mm rotoriais
● Vienas galinis hidraulinis diskinis stabdys su masyviu 210 mm rotoriumi
● Plieniniai ratlankiai . Kūginė veržlė.
● Plieninė priekinė stebulė neiškreiptų rato smeigių.
Variklis | Variklio tipas 1 cilindro,tepalu aušinamas, vienas viršutinis skirstomasis velenas 4 taktų, 4 vožtuvai, automatinė pavarų dežė CVT |
Galia kW. | 10 kw / 7000rpm |
Pavaros | - |
Kubatūra | 196 cc |
Sukimo momentas | 15 N.m / 5500 rpm |
Kuro padavimas | Karbiuratorius |
Starteris | Elektrinis starteris |
Perdavimas | Kardanine pavara |
Degimas | CDI |
Amortizatoriai | Priekinis amortizatorius L=420mm, ; Galinis amortizatorius, L=480 mm |
Stabdžiai | Priekiniai hidrauliniai diskiniai stabdžiai, Vienas galinis hidraulinis diskinis stabdys |
Priekinė padanga | 21″ 80/100-21 |
Galinė padanga | 18″ 100/90-18 |
Ratlankiai | Priekinis ratlankis 10*5.5AT-4/110 ; Galinis 10*8.0AT-4/110 ; |
Ilgis x Plotis x Aukštis | 2517*1487*1446mm |
Ratų bazė | 1900 mm |
Sėdynės aukštis | 410 mm |
Prošvaisa | 230 mm |
Svoris | 320 Kg. |
Kuro bako talpa | 15 L |